Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Denise Julietta - 4 augusti 2009 01:34

Hejsan! Idag har jag haft en kanondag (med undantag för all irritation jag spiller på människor som inte förtjänar det, snart ger jag upp.. jag är inte den som ger och ger utan att få något tillbaka). Började dagen med städningen, dock orkade jag inte dammsuga så jag har fortfarande ett zoo med dammråttor. Fri entré augusti ut! Drog ner på stan och uträttade en hel hög med ärenden. Köpte nya kläder, klippte mig, skaffade löshår, bokade körlektioner och visade upp mig på en restaurang (jaja, man får väl börja i liten skala).


Åkte till tommy och emma när stan var gjord, dom målade och stog i innan dom nästan tvärdäckade i soffan så jag drog och köpte mat och snokade runt lite hemma. Åkte tillbaka till dom vid 9 och då hade nyss johan och sandra också kommit dit. Blev den del surr och lite kaffe, trevligt med lite andra ansikten än arbetskamraterna. Blev kvar där tills alldelses för en stund sedan.


Imorgon ska jag in till stan och träffa mamma för att boka min turkiet-resa, hennes är redan bokad men eftersom vi har presentkort på olika resebolag så måste vi fixa och trixa. Jag kommer förmodligen inte få sitta med dom på planet, men vad gör det om 1000 år? Ska bli kul att träffa james igen :) Ännu roligare är det att han inte vet om att jag kommer och jag vet vart han jobbar så jag bara kan dyka upp där.


Nu ska sminket väck och jag ska sova! Natti <3

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards