Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Denise Julietta - 25 augusti 2009 13:49

hejsan! Jag kom nyss hem, har varit hos stefan inatt. Åkte dit med halv 11 bussen igår morse och blev kvar där. Hoppade av precis vid hans garage så jag fick se hans pärla, en impala- 63. En av hans kompisar kom dit och lämnade en lustgastub så det blev en massa dragracing surr och cigg. Vi tog oss en promenad hem till honom igen, en lindrig sträcka på ca 5 km? Satt ute på altanen i solen ett bra tag, jag tror nästan jag va på väg att somna där ett tag också. Vi fick skjuss ner till pizzerian och köpte pizza och såg på film nästan hela kvällen. Jag visade även stefan att han hade 5:an på sin tv, det visste han inte ens om själv :P Jag kan som sagt allt! Idag har vi kollat på sista natten med gänget och sovit ikapp i soffan, skönt!


Nu ska jag dra ner på stan för en arbetsintervju och en bit mat kanske. Måste även in på banken och in på forex, mycket att fixa nu för på lördag åker vi till alanya! :D Bye!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards