Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

31/7

Av Denise Julietta - 31 juli 2008 21:38

Hejsan! Update: I tisdags efter bloggning så softade jag ett tag innan jag drog till stallet och tränade hoppning med prinsen, han gick kanon! Tog ett par skutt med Hugur också, men han är inte alls lika kul att hoppa med, ett par språng är kul bara. När jag va klar i stallet så åkte jag hem till töva och duschade osv innan jag åkte till johannedal för att vara med twins, bror m.fl, hade kul ett bra tag men sedan blev det lite tråkigheter. La mig och sov några timmar men vid 8 på morgonen åkte jag hem.


När jag kom hem så la jag mig i soffan och sov som en klubbad gris till och från hela dagen. Vid 4 åkte jag ut till johannedal och va där i ca. två timmar, surrade lite allmänt och kikade på korten från tisdagen. När jag kom hem så käkade jag och började tvätta mina kläder, äntligen! Har inte haft rena kläder förutom mysbyxor på en månad, men nu jävlar blev det av! La mig i soffan och skulle kolla på girlylicous(stavning?) men somnade vid kvart över 10, vaknade igen vid 1 och undrade vart fan jag va! Kilade ner till mig och va dörädd att något skulle äta upp mig på vägen, jag och min mörkrädsla.


Imorse när jag vaknade så va jag ensam hemma, skönt! Satte mig på altan och käkade frukost och läste tidningen. Det va även stekhett ute fast klockan bara va runt 10, så när jag hade läst klart så tog jag mig ett lakan och ett par böcker och gick ut och la mig på gräsmattan, så nice! Låg där i typ 2-3 timmar så nu är jag lite bränd känner jag. När jag va less så satte jag mig och kikade på tv ett tag och sedan städade jag på rummet så nu går det att vistas här inne och på min toa. Det känns även väldigt bra att öppna garderobsdörren och se att där finns det kläder, första gången på en evighet! Åkte upp till stallet runt halv 5 och red prinsen, vi tog bara en kort tur idag, hade någon sett mig idag när jag hoppade upp på prinsen hade den personen skrattat ihjäl sig. Upp på upptavade pallar så jag kom lika högt som prinsen är hög, han stog typ 1 meter ifrån och jag tog sats och hoppade bort till honom, tokigt! Han va jobbig som en hingst idag! (han tror att han är en) katla, hans kärlek, gick ifrån honom när han stod på stallbacken, så han började att backa och stegra sig och hålla på, jobbigt! Åkte hem därifrån och käkade mat och har pratat med matte i telefon i typ 2 timmar, nu ska jag gå och duscha innan jag går och lägger mig och myser med en film. God natt!


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards