Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Denise Julietta - 24 juli 2008 21:51

Hejsan! Min vardag är den tråkigaste vardag som finns just nu, men visst finns det lite ljusglimtar imellanåt. Igår va det jobba som vanligt, vi fick jobb i hamnen så vi såg båten komma in. Vi kom ner dit halv 8 ungifär och hade jobb i ca. 20 minuter, klockan 12 när våran lunch va slut så ringde jag till våran arbetsledare och frågade om det inte fanns mer jobb att göra där nere för det va så skönt att vara där, då sa han "är ni klara då?" NÄHÄ? visst är vi sega men inte SÅ sega. Han är rolig ante. När jag slutade drog jag hem och gjorde mig klar och sedan åkte jag och mamma ut till galtström och käkade på restaurangen där, svingott :) Svek emma ännu en gång, förlåt mig snälla, men jag lovar att nu ska jag ge min sommar till dig :P Haha! När vi kom hem så dröjde det inte mer än typ en timme innan jag låg och snarkade som en gris som ätit för mycket gelehallon.


 Ja, och så idag då, näst sista arbetsdagen för den här gången. Fick jobb i busbacken så jag rensade lite under ett träd men sedan tyckte jag att det va för varmt för att jobba så jag har mest legat under trädet och slappat och lite i solen för att få lite färg. Ante kom typ halv 4 och sa att vi inte såg ut som att vi tänkte göra något mer idag (bra tänkt) så vi skulle plocka upp några högar och sedan fick vi sluta, nice. Hade även en ganska rolig konvensation med honom som började med att imorrn skulle vi ha med oss vatten för det ska bli så varmt, och som slutade med att om vi drack sprit imorrn på jobbet så skulle vi bli dom första ante fick skicka hem från jobbet på grund av att vi skulle vara för fulla. (!) Hur det gick till får ni lista ut själva. Jag drog upp till stallet efter jobbet, blev bara en skritt tur eftersom det fortfarande va så varmt. Prinsen va helt omöjlig eftersom det har flyttat in en ny häst i stallet, ett sto som går med prinsen och bullen, så nu leker prinsen body guard åt henne. Och det är en uppgift han tar på det allra blodigaste allvar kan jag meddela. Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av att vara nybadad med ett avsnitt av Hell's kitchen, god natt!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards