Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Denise Julietta - 25 juli 2008 20:40

I'm back again! Sitter här och imiterar en tomat just nu, solen har verkligen grillat mig idag. Jobbigt som fan att jobba idag, men det löste vi genom att inte jobba särskillt hårt. Jag gick runt och drygade mig tills fredde kom typ 10 imorse då satte vi oss på en bänk och satt där till lunch. När jag kom tillbaka efter lunchen så hade chefen varit där och skällt på fredde en gång till så han gick hem, tråkigt som fan att inte ha någon att prata med, men Mustafa sa några ord till mig idag, kors i taket! Det satt några killar under trädet när jag jobbade som snackade lite med mig, dom trodde jag hade världens softaste jobb, trodde dom ja! En av killarna va så jävla rolig när han sa åt mig att jag borde ha på mig en regnjacka för att det skulle bli mindre varmt, men när jag sa att då skulle det bara bli varmare så skrattade hans kompisar sönder åt honom, så jävla kul. Vid halv 4 kom ante och sa att han inte trodde vi skulle jobba mer den dagen, och jag sa att han hade rätt, så då fick vi gå hem. Även "det va ju skjysst med ett ärlig svar i alla fall". När jag kom hem käkade jag lite och tog ett bad och sedan dess har jag legat i sängen och väntat på att min kära pojkvän skulle höra av sig. Nyss vart jag så less att det tog sån tid så jag ringde, då ligger han och sover, vilken mes. Haha! Men han skulle käka lite och sedan komma och hämta mig, så jag blir väl kvar där i helgen. Erik ringde och bjöd mig på grillfest imorrn, så jag får försöka fixa skjuss dit och hem så jag kan åka dit, inte så jävla lätt att ta sig till och från bjärme på kvällen eller. Men om det är någon som kör imorrn så får den personen gärna ringa mig :) Nu ska jag kila vidare och göra mig klar.


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards