Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Denise Julietta - 29 juli 2008 15:16

Hejsan! Gårdagen vart ju ingen höjdare, fy bubblan vad jag mådde dåligt. Låg i sängen mest hela dagen och somnade hela tiden. Va till birsta en sväng och handlade mat med mamma bara.


Idag har jag varit med mamma till fläsian och legat där och stekt några timmar, är måttligt bränd på ryggen nu och det kliar så jag håller på att avlida! Ska väl ta och fixa mig lite mat och packa ihop mina saker nu för jag ska till stallet om några timmar och sedan tänkte jag åka till pappa, även fast ja inte får tag på honom och kan berätta det. Saknar matte också, sjukt det där, när han jobbar i stan så saknar jag inte honom så mycket på veckorna, men bara för att han är långt borta och jobbar nu så håller jag på att sakna ihjäl mig efter honom, knäppt! Men sånt är livet och nu ska jag kila vidare.


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards