Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

22/7

Av Denise Julietta - 22 juli 2008 22:27

Hejsan! Update på dom sista dagarna, som iofs inte varit särskillt händelserika.. I söndags så slappade jag med att se på kill bill 2, som inte alls va lika bra som 1an, sedan så dammsög jag nästan hela lägenheten innan jag gick och dog i sängen.


Igår va det måndag, vilket betydde början på ännu en jobbig vecka, skönt i alla fall att det är sista veckan nu. Gjorde väl inte så mycket nytta, gick mest och tog allt i våran egen takt (=snigeltakt). Efter jobbet drog jag till stallet och tömkörde prinsen, träffade på erik och stog och snackade med honom ett tag och sedan gick jag till ridbanan och då började det spöregna! Fy satan vad jag blev blöt! Pysslade om prinsen lite och när regnet lugnade ner sig så tog jag och åkte hem. Men tji fick jag att regnet hade lugnat ner sig, när jag kom till kovland började det ÖSA ner och det blev bara värre och värre ju närmare stan jag kom. Väl hemma tog jag en varm och skön dusch och däckade i säng, sov redan när mamma kom hem och hon kom väl hem runt 10 (!).


Idag har jag ju jobbat igen, jag HATAR tisdagar, det är jobbigaste dagen på hela veckan! Men det har gått bra endå, har mest suttit ner och klippt av tjyvskott på träden. När jag kom hem så kilade jag iväg och köpte pärer och gick hem och började laga mat, jag orkade inte göra klart så mamma fick göra resten. Jättegott vart det i alla fall. Jag tog mig ett bad efter maten och myste lite, i alla fall tills mamma började städa, jag kan inte slappna av om det händer saker runt mig. Matte har nyss åkt hem, han kom ner och va med mig ett tag för imorrn åker han till ånge och blir där ett par dagar. Han är så go pojken min, det känns bara så bra med honom. Nu blir det snart lite SATC och sova, börjar känna nu hur trött jag är.


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards