Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 26 april 2009

Av Denise Julietta - 26 april 2009 20:20

Hejsan! Nu är helgen slut så nu har jag tid att blogga igen. I fredags va det jobb igen som vanligt. Gjorde salladen, men slapp dock baka eftersom jag hade gjort så mycket apelsin bakelse. Stekte en massa kyckling, la tallrikar till affärslunchen och städade från tak till golv, Tanja tyckte synd om mig för jag fick städa medans mika och peo bara satt på kontoret, kan nästan hålla med henne. Jag och tanja bar ut bänken i solen och satt där och åt lunch, sjukt skönt! Pappa kom och hämtade mig när jag slutade och skjussade mig till mamma och sen till stan. Skulle boka riskettan men kom 20 minuter försent efter att dom hade stängt på körskolan. Jag satte mig på bussen och åkte hem på en gång istället. Hemma tog jag mig en dusch och sedan gick jag ner till tobbe, såg på tv och somnade tidigt, skönt!


Igår så ringde svingen ner oss till stan där det handlades en massa öl och cider innan vi begav oss till indal. Vi blev bjudna på middag och drack lite i solen, men sedan fick jag så jävla ont i magen och huvudet, trodde fan jag skulle dö! La mig och sov i några timmar innan svingen väckte oss och vi klev upp och drack lite mer.


Imorse vaknade jag av att det stog en massa ungar och glodde på oss. Vart tokig men somnade om till slut. Har varit ute och lekt med fanny nästan hela dagen idag, ganska skönt förutom att jag har mått piss och varit svimfärdig precis hela dan. Nu sitter jag hos svingen och ska se på parlamentet. Ciao! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards