Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Denise Julietta - 6 april 2009 18:21

Hejsan!


Gud vad jag känner mig duktig nu, har fått fingrarna ur arshlet och sökt jobb! Hela sex olika blev det, så nu är det bara att hoppas på det bästa :) Idag så har det varit en lugn dag på praktiken, har pulat på med salladsbuffén och gjort muffins i evigheter! Men det sa bara swish så va dagen slut, vart ensam i köket ett tag så då tänkte jag smöra in mig lite så när Mika kom tillbaka så hade jag sopat hela köket. Han hade inge mer jobb att göra åt mig, så jag fick gå hem, skönt! Jag tog mig en promenad ner till altinska och hämtade en ren kockrock och sedan kom pappa och hämtade mig. Det vart en sväng förbi IP innan kerstin skjussade hem mig. Nu ska jag ta en dusch och bestämma mig för om jag ska orka plugga eller inte.


Eller första ska jag ta och skriva några rader om igår. Släkten kom ju hit på fika, så jag fick ännu mer fina presenter :) Man behöver ju inte önska sig något, jag får ju det jag vill ha endå. När alla hade åkt hem så gjorde jag mat till mig, mamma och tobbe, det blev samma sak som i fredags och underbart gott som vanligt. Efter maten spelade jag och tobbe en massa nintendo innan robbe och två till killar kom och plockade upp oss och vi åkte ner på bion och såg på nya the fast and the furious. Den va faktiskt en besvikelse, men kanske den blir bättre om man ser den en gång till, det återstår att se. Nu ska jag i alla fall kila, bye! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards