Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 5 april 2009

Av Denise Julietta - 5 april 2009 11:11

Hejsan! Nu var det verkligen länge sedan jag skrev! Sedan sist så har det hunnits med födelsedagsfika hos pappa, där jag fick massa fina presenter :) sedan vart det min födelsedag vilket innebar tandläkarbesök, besök hos doktorn, handling av mat och massa matlagning. Rolig födelsedag? I alla fall så vart det världens bästa kväll (med 20 minuters undantag typ) på fredag-kväll. Först kom tjejerna hit och vi skålade i skumpa, åt god mat och skrattade en massa. Sedan kom det lite mer folk, så det vart massa dricka, massa sång och ett underbart humör på mig. Drog ner på krogen runt halv 12, vart inte alls kvar där nå länge, drog en kebab city istället och sedan vart det efterfest hos tobbe. Där var det en massa trevligt folk så det blev massa surr och när tobbe sedan gjorde mat åt mig någonstans på morgonkvisten så somnade jag med ansiktet i mina makaroner, haha!


Igår så vart det en lugn dag, eller den började inte lugnt. Telefonen började ringa klockan 1 och sen fortsatte det, såå jag mötte alex vid 2 och sedan gick jag på affärn innan jag gick ner till tobbe och somnade om. Vaknade typ klockan 7 på kvällen, så då blev det till att gå hem och städa lite inför idag. Spelade också lite supermario som jag fick i födelsedagspresent :D


Nu ska jag städa lite till och hoppa i duschen innan alla Grahnar kommer :D

Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards