Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Denise Julietta - 15 april 2009 23:06

Hejsan! Slog nyss igång Sex and the city och såg fram emot att försöka somna till det, synd bara att jag har alledes för lite att göra idag och avsnittet är en repris från tidigare idag. Aja, det gav mig ju lite tid att blogga i alla fall. Idag har jag verkligen inte gjort ett skit, suttit vid datorn och tagit rökpauser typ. Har legat i soffan några timmar också faktiskt, fan vad jag hatar att vara ledig när det inte är sommar! Va ner en sväng till tobbe förut för att hämta laddaren till mobilen, men jag kände verkligen inte för att stanna där. Fyra illa-luktande killar i en tok varm lägenhet och alla skriker "skjut skjut skjut" typ hela tiden :S Med andra ord- dom sitter och lanar. Blir tidig kväll och tv för min del istället då. Nu ska jag gå och göra mig lite kvällsfika tror jag :) Natti! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards