Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Denise Julietta - 14 april 2009 21:11

Hejsan! Nu börjar denna underbara dag lida mot sitt slut, ja faktiskt har det varit en dag full med saker som gjort mig glad. Började med att jag träffade Alicia när jag klev av bussen i stan, hundra år sedan man såg henne sist, så jag stannade och surrade med henne lite innan jag traskade till körskolan. Vart 300 kr billigare än jag räknat med eftersom jag ska få tobbes körkortsbok, kung! När jag hade varit där gick jag och mötte mormor utanför tygaffären, jag skulle igentligen köpa mer tyg men hon som jobbade där la upp mönstret på ett annat sätt än mormor hade gjort så jag behövde inte köpa mer :D På det sparade jag väl en sisådär 200 kr minst skulle jag tro. Bara för att jag hade lyckats ha sån tur och sparat så många slantar så gick jag och hoppades på att skorna jag ville ha inte skulle vara slut, och i affären stog mina fina 36:or och väntade snällt på mig. Ingen tvekan efter att ha provat dom så jag slog till och köpte dom. Hade ju räknat med minst 500 kr på balskor, men dom här kostade bara 350 och jag kan ha dom på studenten också. Jag vill inte att den här dagen ska ta slut!!!


När jag kom hem gick jag ut och satte mig i solen, då ringde alex och kom förbi. Vi vart båda tok-sugna på grillning, så sagt och gjort så hoppade vi in i rally-golfen och styrde kosan mot Nacksta där vi inhandlade flintastek och potatissallad. Sedan åkte vi till Norra berget där vi hittade en fin klipphäll i solen där vi grillade och mumsade gomat. När vi hade ätit upp va solen borta så vi gav upp hoppet och åkte hem igen. Inget roligt hände hemma så jag gick ner och kollade om tobbe va hemma, och det va han så jag tog en cigg med honom och pussade lite på han innan jag gick hem igen. Tiden har bara flygit iväg medans jag suttit här så jag har missat både NCIS och House, så nu siktar jag in mig på cookalong istället. Nu först ska jag gå och ta mig en cigg och försöka intala mig själv att det är den sista för idag, mina 5 cigg om dan blev helt plötsligt 10 när man va ledig :S Knepigt det dära! Ciao! Denise

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards