Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 30 september 2007

I want an everlasting love, that

Av Denise Julietta - 30 september 2007 00:51

Hejsan!


Idag har jag haft en intressant kväll :D Dagen började med att jag blev väckt av ett sms från halebop. kul!? nej.. klockan 10 dessutom, försent för att jag ska kunna somna om :@ så jag klev upp och käkade frukost.. sedan satte jag mig och började bygga en hemsida åt kenzo.. igen :P så långt jag nu har kommit är den jättefin :) hittade en skitsnygg mall :) sedan kom pappa och kerstin hem och dom kom in och kollade på den.. sedan skulle pappa iväg och spela match med sitt gammla fotbollslag som han tränade för typ 30 är sen eller ngt sånt... efter det åkte jag och kerstin på djurmagasinet och handlade hundmat till kitty och ett ben till kenzo.. vidare till tommy och petra där vi lämnade maten och tog en fika.. sedan så åkte jag och kerstin hem och jag duschade och fixade lite innan vi åkte till stan där vi plockade upp kicki och sedan till skm och hämtade ett par skor.. fick skjuss ner till stan igen där vi gick på ming palace och käkade.. fick först ett sämst bord i mitten, men sen fick vi byta till ett annat, det va helt perfekt! där kunde man se bilarna nere på esplanaden.. det va ju cruising där ;) men det va inte mycket bilar, det va ju så dåligt väder.. men en del cad's såg jag i alla fall :D och några andra bilar som är fina bara för att man känner dom som äger dom ;) när vi hade käkat klart så började vi gå mot storgatan i jakt på ett place att sitta på under tak.. hittade ett par fina träpallar som jag staplade på varandra vid 52:ans kvartersbutik som vi satte oss på och knäppte varsinn cider, panik när polisen åkte förbi för vi trodde dom såg oss.. hehe! sedan inträffade dagens händelse i alla fall :P det kom en snubbe i rullstol när kicki skulle knäppa kort på mig, så sa han "ge mig telefonen och sätt er bredvid varandra så ska jag knäppa" och kicki gav han telefonen.. sedan började han rulla därifrån, jag skulle ge vad som helst för att se min och kickis miner då!! hehe! men han skojjade med oss och skrattade som tusan.. och jag och kicki kunde verkligen inte sluta skratta! han va verkligen så rolig när han inte hittade knäppa kort knappen.. och så vände han den åt fel håll hela tiden mot sig själv :P hehe! sedan knäppte han nå kort med min kamera på oss också innan han rullade vidare.. ojj ojj ojj vad vi hade kul åt honom..! vid 20 i 8 började vi gå mot bowligen.. vi drack upp våra cider och gick in.. fick hyffsad rabatt på bowlingen eftersom kickis kille jobbar där, nice :D och vem tror ni vinner med 200 poäng? om inte lilla kickilina! snacka om utklassning! så dåligt som det gick för mig har det aldrig gått, och jag tror inte det har gått sådär bra för henne någon gång innan heller :P killen hennes trodde inte på henne förräns han kollade på resultaten :P hehe!! när vi hade spelat klart så gick vi ner till navet och regnet vräkte ner!! det droppade om mitt hår och tillochmed från min näsa :O haha! jag fick inte tag i kerstin så jag ringde tommy och han kom och skjussade hem mig.. :) snäll han är! fick höra hur det va med farmor och sådär.. hon ligger på IVA, får höra mer om hur läget är imorgon. hoppas hon blir frisk snart, och inte bara hemskickad som vanligt.. sedan satt jag och kerstin vid köksbordet och snackade en del och jag fick lugna min syster i telefon, hon vart nog lite orolig över farmor.. och per då, syrrans kille, han måste ju ha skrämmt skiten ur stackars carro

"Hej det är denise, har du carro där?"

"Vad gäller saken?"

"Farmor"

"Är hon död?!" Är de det första man tänker? TOOK

Hämtade upp pappa från aveny vid 12 och åkte sedan på donken och köpte nattamat innan vi åkte hem.. nu ska jag se på film eller sova! natti!


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards