Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 4 september 2007

Av Denise Julietta - 4 september 2007 15:46

hejsan!


inte hunnit blogga sen sist.. när jag hade skrivit då så slog jag igång tusenbröder-återkomsten och hann faktiskt se klart hela innan jag somnade, smått otroligt!


igår så hade inte min grupp någon naturkunskap så jag började 12.45 men jag hade ju naturligtvis varit så trött när jag ställde klockan på söndagkväll så jag klev upp klockan 9 tror jag det va.. suck! fett tärt.. tvättade håret som stog åt alla håll och käkade frukost.. eftersom jag inte hade annat för mig satte jag mig vid datorn och poppade musik.. tog 11.15 bussen ner till stan och mötte, amanda, chrille, sandra och micka på donken.. sedan gick vi upp till altinska och hade engenska och klassråd.. gick bra, hade någon frågesport tävling.. vi kom 2:a :D vi hade nog vunnit om inte jag hade tabbat mig när sandra höll inne på rätt svar :P efter det gick vi upp till bageriet och skulle ha bageri och konditori, men eftersom gruppen va för stor så sa jag och amanda att vi kunde vara med B klassen på vårterminen istället.. då slipper man sluta kvart i 7 på kvällen :O så vi fick gå hem.. jag ringde magnus och frågade om jag skulle sova där.. och så bestämde vi.. jag flippade ur totalt i omklädningsrummet och asgarvade.. sällan? :P haha! åkte hem, packade, käkade och åkte till magnus.. vi kollade på tv och film.. mys! men jag sov skitdåligt hela natten.. och sällan man vaknar mitt i natten ochs stänga av tv:n för magnus somnar! :@ hehe!


imorse lyckades jag vakna innan klockan ringde till och med... men klev endå inte upp före den ringde.. gick och tvättade av mig och gick till bussen.. den kom så sent att jag nästan trodde att det inte skulle komma någon buss, va lite orolig där ett tag... men till slut kom den :D mötte amanda nere på navet och gick och köpte frukost, 2 baguetter och en drickyoughurt, gott! gick till altinska och sminkade mig, fixade håret, käkade frukost och jobbade lite naturkunskap innan jag började.. va lite kul när en 1:a inte märkte att jag va där och vart skiträdd! haha! sedan gick jag upp och satte mig i soffan och läste tidningen med jerry innan vi hade engelska.. gick finemang, vi hade en diagnos.. sedan fick vi gå.. gick och tog ut pengar och sedan och käkade.. träffade ange, cim och elin på pizzerian så jag satt med dom och snackade.. efter lunch hade v storköksteori, men jag vet inte om det va så mycket storkök, vi hade genomgång för restaurangen imorrn istället för att ha det imorgonbitti.. vi ska göra skitgod mat!! jag har till och med nästan min 3-rättersmiddag till mormor och morfar färdig.. :) den ska bli så bra! :D efter det skulle vi ha estetisk verksamhet.. men jag och daniel kollade upp vart vi skulle vara eftersom vi inte visste det och gick sedan hem istället... ingen av oss vill ha bild och man får inte byta till musik :@ fett less jag blev! jag hade inte valt något av det.. väl hemma så satte jag mig här och försökte få igång ljudet som la av efter 2 dagar :@ men det funkar inte, så jag ska gå och byta det.. har verkligen försökt med allt! nu snart är det middag hoppas jag och sedan ska jag åka och rida, det ska bli spännande eftersom jag inte har suttit på en häst på 2 år :S eller mer! men han är jättesöt, hoppas han är snäll också.. och att pappa är snäll och betalar.. skulle verkligen behöva det! fattar inte varför han inte skulle betala, men han har sagt att vi får se..


Love/ DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards