Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Finner inte ord för en så vidervärdig människa som du!

Av Denise Julietta - 27 september 2007 17:21

Jag hatar dig!! Sluta förstöra mitt liv!! Allt skulle vara så mycket bättre utan dig!


Ljus, vart tog det vägen? Jag trodde aldrig att någonting skulle kunna få knäcka mig så jävla totalt igen! Känslorna är privata, vafan ska man visa dem för? Som en jävla zombie, är det så man ska vara för att folk ska klara av en? Aldrig skratta, aldrig gråta, aldrig skrika, aldrig dansa i glädje.. det är sånt man inte får göra utan att folk ska ha någonting att klaga på, nej att vara helt neutral är nog det ultimata.. men hur uppnår man det ultimata? jag försöker, dag efter dag, men ingenting verkar vara till belåtenhet för omgivningen.. det är synd, ja, det är det! att folk inte kan acceptera mig för att vara denise, alltid är det någonting jag bör ändra på.. men om jag ändrar, är jag verkligen denise då?? tydligen, men bevisligen så är det inte på det vis som alla vill ha det.. när ska folk bara börja acceptera allas olikheter, vi vet att alla är olika, endå försätter alla klaga på de som inte är som alla andra..


Ljuset var det jag jag iledde med, men jag spårade ur lite.. en gång i tiden var mitt liv som en vacker sommardag, där var värme, glädje och hopp.. men så kom hösten, mörk visserligen, men med en massa vackra färger och förändringar.. sommarens glädje fanns fortfarande i lager i kroppens alla hörn, men allteftersom så tömdes depåerna.. höstrusket började sprida sig i kroppen, regnet fullständigt vräkte ned vissa dagar, medans andra dagar var det soligt och klarblå himmel.. någonstans där mittimellan höst och vinter är väl där jag är nu skulle jag tro.. dagarna blir mörkare, men hoppet finns endå att snart kommer snön och ljusar upp en mörk årstid, och som alla vet.. efter vintern kommer våren och allt liv föds åter igen, det är en härlig tid och man ser fram emot det som kommer efter- nämligen sommaren, jag vet att den kommer tillbaka, det gör den varje år.. men just nu känns det långt borta.. och jag saknar det <3


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards