Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Angel

Av Denise Julietta - 26 september 2007 09:50

Hejsan!! Orkade inte skriva igår...


Jadu, gårdagen började med att jag tog en dusch och gjorde mig iordning och tog bussen ner till stan.. jag tror bussjäveln va invaderad med jobbiga fjortisar! fy fan! nere på stan mötta amanda mig vid busshålplatsen och så gick vi till altinska för att ha engelska.. sedan gick jag och amanda och hämtade ut pengar och drog på pizzerian och delade på en pizza.. stressade tillbaka till alitinska och va på dåligt humör för jag hann inte röka och ingen hade snus att bjuda på.. snällt!! gick igenom en massa skitsaker man tydligen måste kunna på storkökskursen.. jag hann inte med för 5 öre för allt gick så fort.. efter den lektionen gick jag i alla fall ner och rökte! aah.. :P haha! sedan orkade varken jag eller amanda med bild, så vi gick ner på stan och hon köpte snus åt mig och sedan gick vi till navet och jag åkte hem och hon åkte till chrilles jobb.. hemma ringde jag till syrran och frågade om hon ville följa med till stallet och gå med mig.. det ville hon så hon kom och hämtade mig och vi åkte till bergsåker.. frågade natalie om hon ville följa med oss, och det ville hon.. tog en tur runt kungsnäs och red lite på ridbanan.. tillbaka i stallet svampade jag av danne och ställde honom i hagen, sedan åkte vi till donken och syrran köpte middag till henne och per.. sedan skjussade hon hem mig och jag käkade middag och gick och köpte en melon och en chokladkaka.. gottade i mig lite och la mig i sängen och kollade på tv.. somnade med tv:n på så mamma fick stänga av den.. va hyffsat trött :P


Vaknade runt 9 imorse.. tärt! men ganska skönt endå.. har käkat frukost och softat lite.. har ingen skola idag, har friluftsdag, och jag ska rida.. så ska väl åka till danne snart och sedan rida till töva.. men jag tycker att dom där svarta molnen som är på väg in kan sluta komma in över oss!! dom kan hålla sig över havet!! sedan ska jag och mamma till vererinären med katterna.. det är verkligen på tiden, dom har haft problem med öronen i flera år :S stackarna.. men nu ska jag gå och göra ngt nyttigt istället..


Love/DeniseN

 
 
Ingen bild

natts

26 september 2007 15:09

yeej=) haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards