Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Denise Julietta - 7 juli 2009 08:20

Hejsan! Drar några snabba rader innan det är dags att röra sig ut mot jobbet. Har haft en mysig tid hemma och jag vill verkligen inte åka ut idag, men måste man så måste man.


I söndags drog jag och tobbe och hyrde nya filmer, men han somnade i soffan och gick absolut inte att väcka, så jag fick se ett par av filmerna själv. Måste bara säga att "Livet från den andra sidan" och "valkyria" är hur bra som helst. En sväng förbi emma på skitsnacksvisit hann jag också, trevligt att träffa henne, men jag blir tokig på störda människor!


Igår så sov vi nästan heela dagen, det va så skönt! Drog en vända på stan, jag ville ha kläder men det blev bara en tröja till tobbe och diverse nödvändigheter till mig, typ bodylotion och mascara med mera. Vi köpte med oss mat hem och tobbe kockade ihop svingod fläskfilé. Vi bjöd pappa och kerstin på jordgubbar och kikade på film, en riktig myskväll alltså.


Förändringar i framtiden, inget planerat men jag hoppas jag får som jag vill :D Ingenting känns omöjligt längre!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards