Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Denise Julietta - 2 juli 2009 23:57

Hejsan!! det är ett jävla tjat om att jag ska börja skriva igen men blogg och bilddagbok och facebook och allt vad det nu heter ligger lite som på is eftersom jag jobbar typ jämt och är ganska off ute i galtström. är hemma högst 2 dagar i veckan, då jag bor på restaurangen under arbetsdagarna, och dagarna hemma vill jag spendera i solen eller med mina kära..


Galtström är förövrigt ett underbart sommarställe, det är så mysigt när man som idag kunde gå ut i solen och mysa :) synd att man jobbar nästan all tid man spenderar där ute..


Nu ska jag sova! Åker ut till jobbet igen imorgon och kommer hem på lördagkväll.. Kanske bli GF om någon trevlig människa vill göra mig sällskap, annars ska jag njuta av ledigheten och hoppas på att poolen snart ska vara klar för premiärdopp :D

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards