Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Denise Julietta - 5 juli 2009 14:32

Hejsan! Nu är jag hemma en sväng igen, så himla skönt! Även om jag trivs på jobbet så börjar jag känna mig utmattad och less, och det är jag inte ensam om. Vi jobbar hårt och långa dagar så igår va stämningen inte den bästa. Hoppas det är lugnare när jag kommer tillbaka på tisdag, jag kommer i alla fall vara gladare.


Fick åka hem kl. 8 igår så jag skyndade mig allt jag kunde och kvart över 10 va jag nere på stan och mötte upp malin. Vi tog oss några öl i daltonstältet och surrade med roligt folk. Polisen kom och tänkte ta mig för att jag kissade på allmän plats, men jag fick bara en varning, tur jag hade! Innan det stängde passade vi på att åka några karuseller och i ena fick jag världens skalle av malin för hon va inte beredd på att den skulle byta varv, såg stjärnor ett tag där, haha! Drog upp och träffade Tobbe hos Lennie efter att allting hade stängt och blev kvar där inatt.


Nu är jag i töva och ska försöka hitta på ett sätt att kurera min tunga som gör skitont! Ska höra med emma om dom hade kvar nå munskölj, mitt glömdes på jobbet och shanti är stängt :( Har ju piercat tungan nu äntligen och ont har jag! Gjorde det i tisdags och kan fortfarande inte prata rent, jävla helvete alltså! Ha det bäst flodhäst!!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards