Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Denise Julietta - 24 oktober 2009 21:33

Fuck bloggplatsen!! Varför kan inte jag fortsätta lägga in mina musikvideor i bloggen för? Sug!

Av Denise Julietta - 24 oktober 2009 18:29

Hejsan! Jag vet att jag är kass på att uppdatera, men det beror på att jag är hos stefan hela tiden och där har vi varken dator eller internet. Så va det med den saken.


Just nu är jag sjukt less! Är hemma i sundsvall och sitter ensam hemma hos mamma, jag har inte varit hemma på evigheter och jag börjar just förstå varför! Tråkigare stad får man leta efter. Eller, det kanske inte är staden det är fel på, för saker finns det visst att göra, det kanske är människorna i den. Bara för att jag har varit i gnarp i 2 månader så slutar folk höra av sig, inte ett sms eller telfonsamtal från de jag trodde var mina vänner på flera veckor. Hepp, nu skiter jag i det här.. Jag lever mitt liv vidare i gnarp och den dagen det blir dags att flytta därifrån är jag tveksam till att det blir sundsvall jag flyttar till.


Nog om det, nu ska jag skriva lite om vad jag får dagarna att glida förbi med. Hunden London har bott med oss nu i ca. 3 veckor och han är superkul att ha att göra med! Eftersom jag ska skaffa en hund så fort jag hittar rätt uppfödare och valp så är det bra att stefan får känna på hur det är att ha en hund han också så han kan lite när han ska hjälpa mig att uppfostra min valp. Annars finns det inte så mycket att göra i gnarp, blir mest film på kvällarna och sundsvall dom helger vi har råd, jag börjar bli sjukt less på att vara arbetslös nu! Ge mig ett jobb.


Nu ska jag gå och köpa mat.. Hej då!

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards