Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Rubrik saknas

Av Denise Julietta - 27 oktober 2008 09:54

Hejsan! Fick en fråga häromdan varför jag inte bloggade längre, hade inget bra svar på det, så nu tänkte jag väl skriva lite för att ni ska få något att fördriva tid med.


Har väl igentligen ingenting roligt att dela med mig av. Veckorna flyter på och avlöser varandra, vardagen är ingenting annat än grå och kall. Alla mina ljusglimtar slocknar en efter en känns det som. Alla som känner mig vet vad jag menar med att jag måste släppa och gå vidare, men jag tror ingen vet om att det har jag faktiskt inte gjort. Nu får ni läsa mig som en öppen bok, men jag bjuder på det, synd bara att ni ska ta reda på det här. Igår vart en jobbig kväll på tal om att släppa och gå vidare, hade ett ganska långt samtal med en viss person. Min stora fråga är; varför gör du såhär mot dig själv? För det är bara du som far illa av det. Massa kramar till ditt håll, jag saknar dig!


Nu är det bestämt att Prinsen ska säljas också, känns förjävligt! Men har i alla fall fått ett år med världens mest speciella, goa, fina häst :) Så många minnen, så många tokerier vi har varit ute på! Nu hoppas jag bara att han hamnar på ett så bra ställe som möjligt bara, där någon tar tillvara på hans sista fina år och han inte bara behöver stå och ha tråkigt i hagen. Nu blir det hårdträning för att han ska få tillbaka konditionen och smidigheten han hade innan semestern :)


Nu ska jag försöka hitta på ett bättre tidsfördriv än att sitta här, tyckte mig skymta rätt fint väder ute så jag tror jag ska ta mig en promenad. Måste få lite ljus för jag känner deppigheten är på väg, och det är inte bra! Haha! Take care <3


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards