Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Denise Julietta - 31 oktober 2008 19:34

Hejsan! Nu har jag ju inte orkat blogga så jag ska försöka bringa ordning i mina tankar och se om det är något smaskigt jag vill dela med mig av.


Ja, efter bloggande sist så vart det till att städa klart, fan vad fint det blev! :) Lyckades hinna med lite fotografering på kvällskvisten också innan jag fick främmande. Det va så härligt att få se dig igen, få känna din närhet igen, jag finns för alltid här för dig vännen.


Igår när jag vaknade så va det top model på tv:n (ni som vet vilken tid det börjar förstår ju hur tidigt jag vaknar på mornarna nuförtiden) såg på det innan jag klev upp och åkte till ange och sedan åkte jag med henne till stallet. Jag tror det va den mysigaste turen någonsin, och massa fina bilder vart det :) ett tips är ju att besöka http://denisejulietta.bloggagratis.se och kolla på bilderna. Ni som inte är medlemmar kan be snällt så får ni gäst lösenordet :) Det hanns med en tur till birsta med kicki också efter stallet, va på mediamarked och kikade på telefoner, men kicki kan ju aldrig bestämma sig för någonting så ingen telefon fick hon med sig därifrån. Vi åkte ner till stan igen och hon gick och jobbade och jag åkte hem och duschade. Sedan vart det bussen med mamma ner på jop's och käkade, sedan vart jag kvar där i några timmar till och satt i baren och drack fanta och snackade med kicki och hennes jobbarkompisar. Sedan åkte jag hem och hade en jobbig kväll, typiskt mig att göra så att jag mår sämre än jag igentligen borde.


Imorse så väckte kicki mig med ett sms, tack så mycket gumman :P låg kvar i sängen och kikade på tv innan jag orkade kliva upp och fika. Blev en tur till birsta med kicki senare, vi kollade verkligen i alla affärer och hon som skulle ha nåt till ikväll hittade verkligen ingenting. Är inte det typiskt så säg? Jag fick med mig en lila kofta och ett par strumpbyxor hem, väldigt välkommet. Har käkat thai-mat med mamma och druckit lite grogg sedan vi kom hem till mig, nu blir det duschen och sedan stan :)


Förresten, jag kom på en till sak, jag har syndat idag! Det blev ett cigg paket för jag ska feströka i helgen,fast jag sa att jag inte skulle. Men jag behöver det, jag lovar både er läsare och mig själv att jag inte ska börja röka eller snusa igen!! Annars får ni slå in i mig att jag inte ska, haha! Men nu ska jag göra någon nytta så vi kommer härifrån någon gång ikväll, vi ses på stan ikväll!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards