Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Alanya onsdag-torsdag

Av Denise Julietta - 11 september 2008 16:14

Hejsan!! Igår nær jag hade bloggat så gick jag upp och duschade och gjorde mig klar och sedan tog jag och mamma en taxi ner till stan. Dær gick vi och kækade på bella rosa, det va sjukt roliga servitører dær. Først så nær mamma bestællde in en øl så kom dom med en fejkøl och ingen av oss mærkte det førrens hon drack och den va i plast. Sedan kom dom in med en riktig øl, då hade dom tagit bort ettiketten och skrivit dit sjælva att det va någonting annat, det va roligare æn jag får det att låta. Alla hær nere har olika trick som dom vill att man ska løsa. En kille på det hær stællet kom fram med 2 glas och 1 ægg och man skulle flytta ægget mellan glasen utan att røra varesig ægget eller lyfta glasen från bordet. Jag avsløjar inte hær hur man gør før det ska jag visa nær jag kommer hem. Precis innan vi skulle gå så gjorde dom ett till bus på mamma, dom la en flaska under dynan på hennes stol så nær hon satte sig så læt det som hon fes, haha! Nær vi hade kækat klart så gick vi ner till baron før jag hade lovat att kika førbi dær, på vægen så handlade vi lite smycken och en handvæska. Nere på baron så lurade vi først james att sætta sig på en flaska och sedan mickey, det va så jævla kul før mickey høll på att dø av skratt nær vi gjorde det på james och så fick han igen, mickey ær dessutom vældigt lættskræmd så vi høll på att skratta ihjæl oss. Roligaste kvællen hittills i alla fall igår! Jag och mamma tog en taxi till hotellet runt 12 och vi gick och la oss på en gång.


Idag va det till att kliva upp klockan 8 før 8.40 kom en buss och plockade upp oss som vi åkte upp i bergen med. Dær kørde vi 4-hjuling, skitkul!! Den engelsktalande guiden va en idot så jag trodde først att det skulle bli hur tråkigt som helst før jag va tvungen att ha en som åkte bakom mig, men det va ganska kul att han åkte med mig før han visste precis vart man kunde leka lite så han tog tag i styret och gasade då. Det va inte en så jættelång tur, den hade kunnat vara lite længre tyckte jag men. Nær vi va klara dær så åkte vi buss tillbaka till hotellet dær jag tværslocknade och sov i typ 4 timmar. Har nyss vaknat och ska væl gå upp och duscha snart så vi kan gå ut och æta før jag ær hungrig. Sedan får vi se vad kvællen bjuder på, ska peppa mamma att vi ska åka ner till stan och fixa naglarna før jag har velat det i flera dagar nu. Uppdaterar framøver, take care!


Love/DeniseN

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards