Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Denise Julietta - 26 september 2008 12:40

Hejsan!! Nu har jag några dagar att sammanfatta igen, det är ju sällan. I fredags så vart det tur med badbåten, vart aldrig nåt finare väder så det va lite småkyligt och kom några skurar under dagen. Hade skitkul i alla fall, snackade med dom som jobbade på båten och badade lite. När vi kom tillbaka till hotellet så gjorde vi oss iordning och gick ner och åt på pearl och sa hej då till dom. Hade skitkul även där, fick en blomma som alltid och har aldrig skrattat så mycket någon gång som när willy sa saker på svenska och orhan härmade det även fast han inte visste vad han sa. Han skulle säga det till mig men kollade på willy, vilket gjorde det ännu roligare :P När vi hade käkat klart så tog vi en taxi ner till centrum och gick till baron för att säga hej då till dom där. Jag prövade på att vara inkastare, men bara när ingen gick förbi :P Dansade också så folk glodde när dom gick förbi, varför får inte jag göra det när jag är inkastare om james får det? Jävla turister! Haha!! Vid 12 ungifär så gick vi och shoppade lite tills alla affärer stängde, det blev ett par jeans och en tröja. Sedan åkte vi hem och packade allting innan vi gick och la oss.


I lördags så klev vi upp tidigt och gick och köpte frukost som vi satt på balkongen och käkade och sedan så gick vi och handlade lite innan bussen kom och plockade upp oss och körde oss till flygplatsen. Där gick vi och handlade lite och sedan va det bara en halvtimme tills planet lyfte. Hur jobbig flygresa som helst eftersom jag trodde den va en timme kortare än den va och så kunde jag inte sova. Läste nästan en hel bok på flyget. När vi äntligen landade i sundsvall så kom min morbror och hämtade oss och skjussade hem oss. Jag packade upp och duschade och sedan kom matte och hämtade mig. Vi åkte och plockade upp emma och tommy i korsta och sedan åkte vi hem till tommy och satt där ett tag. När vi inte orkade med dom mer så åkte vi till matte och spelade kort med agneta, jocke och tina ett tag innan vi gick och la oss.


I söndags så låg jag och matte i sängen mest hela dagen och kollade på film. Vi åkte ner och köpte pizza vid 5 och sedan åkte vi hem till han och käkade. Vid 8 åkte vi ner till stan och hämtade min nyckel hos syrran innan han skjussade hem mig.


I måndags va det skola igen, kul som fan att träffa alla klasskompisar igen! Flöt mest genom dagen och gjorde inte särskillt mycket på skolan. På eftermiddagen åkte jag ut till tommy och sedan åkte vi på birsta ett tag innan vi åkte till tommy igen. Fick skjuss hem sedan av magnus.


Tisdag va en seg dag på skolan, kommer inte ens ihåg vad vi gjorde och på kvällen va jag bara hemma och tog det lugnt.


I onsdags så va det friluftsdag och jag hade inte kunnat anmäla mig till något så jag stannade hemma. Åkte ut till johannedal och sedan åkte vi alla ut till birsta. Jag köpte en ny telefon och sedan gick vi på BC. När vi va klara kom tommy och hämtade oss och vi åkte hem till honom och satt där och tog det lugnt. Vid 6 kom matte så han och jag åkte först hem till mig och la telefonen på laddning och kollade vilka filmer som gick på bio och sedan åkte vi ner till donken och jag käkade middag. Sedan va vi och såg på Mirrors, den va riktigt bra. Vi va även helt ensamma i biosalongen, hehe!


Igår så fick inte jag vara på skolan eftersom vi hade restaurangen och jag hade inte lämnat in mitt salmonellaprov så jag tänkte ta en sovmorgon, men ullis väckte mig med ett sms 8 och sen kunde jag inte somna om. Låg och kikade på SATC ett bra tag innan jag klev upp och gjorde mig klar och åkte ner på skolan och sa hej och påminnde rut om att jag inte fick vara där. Sedan gick jag till skolsyster och lämnade in mitt prov och sedan gick jag en sväng till farmor. Vid 10 i 1 så skyndade jag mig till skolan för att snika lite mat. När jag hade käkat så tog jag bussen hem och gjorde iordning lite morötter med dipp och la mig i soffan och kikade på SATC. Amanda kom förbi en sväng och jag gjorde lite affärer med henne och sedan drog hon igen. Vid 7 kom tessi till mig och sedan kom syrran vid halv 8 så vi fikade och snackade en massa.


Idag så ställde jag klockan och tänkte åka ner på skolan till runt 9, men då fick jag världens städnoja och började städa mitt rum. När jag äntligen va klar och hade gjort mig iordning och käkat frukost osv så va klockan 10 så jag kom ner till skolan runt halv 11. Men som tur va så tyckte nog lasse att det inte gjorde någonting. Satt och jobbade lite och gick in i köket och kikade vad dom gjorde och sedan slutade dom så vi gick och åt på åvik. Nu har vi sammhällslektion, men jag orkar inte jobba för jag vet inte vad som händer. Ikväll ska vi till mattes kompiar på fest, vi får väl se hur kul det blir. Blir det tråkigt fixar jag fan skjuss och åker någon annanstans! Sedan hoppas jag på pimps imorrn :) Uppdatering nästa gång jag orkar skriva och har tid med det, det lär ju dröja en vecka eller så. Ha det så bra era navelludd!


Love/DeniseN

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards