Min livsstil och musikstil- by DeniseJulietta

Direktlänk till inlägg 1 september 2009

Rubrik saknas

Av Denise Julietta - 1 september 2009 10:30

Hejsan! Nu har jag nagra dagar att skriva om.. Kan ju borja med att tala om att jag ar i Alanya med mamma och Anna, jag alskar den har stan! Men for att gora det latt for mig ska jag borja med innan jag akte.


I torsdags va jag pa en arbetsintervju for fjallen, gick jattebra sa nu far vi se om jag drar i vinter, spannande. Drog pa birsta med alex efter det, fargade haret pa henne pa kvallen och hon malade mina naglar.


I fredags tog jag taget ner till gavle pa fjallmassan, helt vardelost, inte alls vad jag hade trott det skulle vara.. Akte hem igen efter mindre an en timme och skyndade mig till sjukhuset for att halsa pa morfar, akte sedan ner till stan for att vaxla pengar innan vi akte hem. Jag fixade mitt loshar och akte sedan ner till alex lagom till hon slutade, vi shoppade lite och motte sedan upp pojkarna och lite kompisar till dom och alex pa biteline dar vi at tacobuffe. Vi hade mycket trevligt och nar vi va klara sa gick vi och sag premiaren av district 9, den va bra och sadar, men sa javla langtrakig. Inte min typ av film bara.. Jag somnade pa stefans axel istallet, haha! Nar bion va slut sa fick vi skjuss hem dar jag skyndade mig att packa och gora klart och sedan akte jag med stefan till gnarp..


Pa lordagmorgon plockade mamma och anna upp mig i gnarp och vi begav oss. Tog en massa timmar men vi hade en ganska trevlig resa, kunde dock inte sova nagot. Nar vi kom fram i alanya sa skyndade jag mig till ayden och halsade pa james, jag gick dock vilse det forsta jag gjorde sa jag fick ringa honom och saga at honom att komma och hamta mig, haha! Satt dar ett litet tag och sedan blev det dags for att sova lite.


I sondags sa gick vi ner pa stranden nar vi vaknade, hur skont som helst i vattnet! Vi lag dar i nagra timmar innan vi gick upp pa hotellet. Nar vi skulle pa hamamet sa gick vi forbi pearl och dom skickade oss till ett annat stalle som va sa himla mycket battre an dom vi varit pa forut. Nar vi va klar dar gick vi hem och gjorde oss iordning och sedan gick vi pa ayden och at. Jag dansade med grabbarna och fick sta bakom baren, roligt va det! Vi gick till best restaurant och tog en till dricka innan vi gick hem, snacka om att dom ar roliga dar! Dom trollade och grejjade pa.


Igar sa gick vi som vanligt till stranden pa morgonen, jag va sa trott att jag sov nastan hela dan pa stranden. Det fick jag sota for nar jag kom hem, snacka om att jag ar solbrand! Va dar bra lange och sedan blev det pearl pa kvallen, som mamma sager, varan turkiska familj. Dom ar sa himla snalla och roliga. Min van Orhan som jobbade dar forra aret ar tyvar inte dar, synd! Han gor lumpen, den lille fan med ett gevar? haha! Vi tog oss en svang till centrum nar vi hade atit for att kolla laget, men vi vart inte lvar na lange for mamma lyckades stuka foten, klant!


Nu sitter jag pa hotellet och snart ska vi ta en taxi till borgen och sedan ska vi ga ner.. Ar sa brand att det inte gar att ligga pa stranden idag. Sedan blir det lite shopping hoppas jag! Nu ska jag kila vidare! Love <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Julietta - 5 april 2010 18:03

Hej! Nu är jag tillbaka i bloggsfären! På ny adress dock:   http://denisejulietta.blogspot.com   Välkommen! ...

Av Denise Julietta - 3 december 2009 17:30

Hejsan! Nu sitter jag i töva och eldar igång i braskamin och i bastum samtidigt, så medans jag väntar på värme så tänkte jag underhålla er med några rader.   Den här veckan har jag tagit körkort, hurra till mig! :D Lyckades klara teoriprovet med ...

Av Denise Julietta - 30 november 2009 11:28

Hejsan! Jag är hemma hos mamma igen då för idag har jag haft teoriprov, vad hade jag att vara nervös över? Jag fick alla rätt! :D Cim skrev samtidigt som mig och hon klarade det också. Nu är det uppkörning på onsdag som återstår, och jag hoppas så in...

Av Denise Julietta - 24 november 2009 22:59

Hejsan! Jag tror jag orkar med ett inlägg här också innan jag går och knoppar. Doggybloggen lyckades få all min uppmärksamhet idag, men det vart ett yrt inlägg med samma saker som jag skrev sist, hmm.. Det jag hade tänkt skriva om däremot, det glömde...

Av Denise Julietta - 18 november 2009 18:32

Hejsan! Som vanligt är jag på besök hos mor när jag uppdaterar här. Väntar på tåget som går typ 20 över 8 til gnarp. Fan vad jag längtar efter pengar så jag kan köpa mig en dator och skaffa internet. Det är i alla fall prio ett i våra storartade plan...

Presentation

Omröstning

Läser du rubriken på ett blogginlägg?
 Ja, alltid!
 Ja, om den är i en färg som syns tydligt.
 Ibland
 Nej, aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards